Zgłoś restaurację do akcji „Lato z Tejo” i wygraj atrakcyjne nagrody!

 

Druga edycja – 2018 r.

Bezpłatne szkolenia sommelierskie, wyjazd do Portugalii i najlepsze wina z regionu Tejo – to wszystko czekało na restauratorów w II edycji akcji promocyjnej Lato z Tejo! Wystarczyło zrealizować zamówienie na min. 30 butelek win z Tejo między 1 kwietnia a 31 lipca 2018 r.

Restauracje, które zrealizowały zamówienie na min. 30 butelek win z Tejo, zyskały szansę na bezpłatne szkolenie sommelierskie dla pracowników, które poprowadził Andrzej Strzelczyk (dwukrotny mistrz Polski Sommelierów i certyfikowany wykładowca WSET). Szkolenia były organizowane indywidualnie dla restauracji, która zrealizowały zamówienia na min. 200 butelek win z Tejo, lub kilku restauracji, które łącznie zakupiły u dystrybutorów min. 200 butelek win z tego regionu (w tym min. 30 butelek zamówionych przez każdą restaurację).

Drugiej edycji akcji „Lato z Tejo”  również towarzyszył konkurs „Wyjedź do Tejo”. Podobnie jak w 2017 r. nagrodą główną za zebranie największej liczby korków od sprzedanych butelek win z Tejo był udział w wyjeździe studyjnym do winnic w regionie Tejo.

Zwycięzcą II edycji konkursu „Wyjedź do Tejo” została restauracja Mistral ze Świnoujścia. Drugie miejsce zajęła restauracja Hades Szeroka z Lublina. Przyznano także dwa 3. miejsca – dla Hotelu Bonifacio (Kępa k. Sochocina) i Kawiarni Europejskiej (Zakopane). Dodatkowe wyróżnienia zdobyły – lubelska restauracja Szczupak LubLin oraz warszawska Kawiarnia Odolany.

Szczegółowe podsumowanie: LATO Z TEJO 2018 – WYNIKI KONKURSU

 

Pierwsza edycja – 2017 r.

W 2017 r. odbyła się pierwsza edycja akcji „Lato z Tejo”. Zgłaszające się restauracje otrzymywały pakiety materiałów informacyjnych o winach i regionie Tejo (m.in. cenówki z opisami win i standy na stoliki), a także zestawy przydatnych akcesoriów kelnerskich – wśród nich były m.in. fartuchy, notesy i trybuszony. Restauratorzy zapisywali także swoich pracowników na bezpłatne szkolenie sommelierskie, które w kilku miastach w Polsce poprowadził Andrzej Strzelczyk, dwukrotny Mistrz Polski Sommelierów i certyfikowany wykładowca WSET.

Akcji „Lato z Tejo” towarzyszył konkurs „Wyjedź do Tejo”. Szansę na udział w 5-dniowym wyjeździe studyjnym do Portugalii miały wszystkie restauracje, które kolekcjonowały korki od sprzedanych butelek win z Tejo, a następnie wysłały je do rozliczenia. Kto zebrał najwięcej – wygrywał. 

Zwycięzcą I edycji konkursu została restauracja Primavera z Nowego Targu. Przyznano również dwa wyróżnienia. Restauracje Oskoma z Poznania i wrocławski Vertigo Jazz Club otrzymały specjalne pakiety win z Tejo.